Zenuwen bij Nina, Steffie en Olga - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Respect2All 2014 - WaarBenJij.nu Zenuwen bij Nina, Steffie en Olga - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Respect2All 2014 - WaarBenJij.nu

Zenuwen bij Nina, Steffie en Olga

Door: Nina, Steffie en Olga

Blijf op de hoogte en volg Respect2All

08 Oktober 2014 | Nederland, Nijmegen

Hallo allemaal,
Ik ben steffie en ik ga ook mee naar Polen dit is de eerste keer dat ik zo lang van huis gaan daarom vind ik het best spannend ik heb erg veel zin in om mee te gaan.

Ik ben erg benieuwd naar de trainingen die we zullen krijgen en naar de mensen die we daar gaan leren kennen.

Ik vind dat we een super leuke groep hebben en ik hoop dat we er een leuke studiereis gaan maken.

Groetje steffie

------------------------------------------------------------

Omg nog 3dagen
Ik heb der super veel zin in, de reis wordt super gezellig.

En hoe ik me voel uhmm geweldig!
Ik heb het thuis over niks anders me ouders worden der gek van , dus ja heb der heel veel zin in ben ook best wel zenuwachtig

Groetjes kuiken nina


-------------------------------------------------------------------

Ik vind het echt heel erg leuk dat we zo snel al naar Polen gaan en ik heb er echt heel erg veel zin in! Ik voel me nu vooral heel erg opgewonden om te gaan.
Ik denk ook dat het heel erg gezellig word en dat we veel gaan leren, en dat we hecht worden.
Het is natuurlijk ook heel fijn dat we deze kans krijgen om naar Polen te gaan en te leren dus daar wil ik iedereen ook voor bedanken.

Tot snel!

Olga

  • 08 Oktober 2014 - 19:10

    Sabine Pallandt (moeder Van Juulke):

    Komt vast helemaal goed dames, jullie zullen zien dat dit een reis wordt om nooit te vergeten.
    Vast heel veel plezier en geniet van alle ervaringen.

  • 08 Oktober 2014 - 19:34

    Juulke Cannavacciuolo:

    AAAAH jullie zijn niet de enigste die zenuwen hebben hoor!! ben als de dood voor vliegen. maarja word een reis om nooit te vergeten

  • 08 Oktober 2014 - 20:15

    Ankie Roelvink:

    Ik wens jullie een goede reis en een mooie week. Jullie belevenissen zal ik met grote belangstelling volgen. Succes!

  • 09 Oktober 2014 - 13:23

    Jennifer :

    Hey Stef,wat leuk! Heel veel plezier en geniet er van!

  • 09 Oktober 2014 - 14:16

    J. Van Hoek:

    Beste Bjarne, Feia en Danique,

    Ik wens jullie een ontzettend mooie en leerzame reis toe en hoop dat het een reis wordt om nooit te vergeten. Maar daar ben ik van overtuigd!

    Geniet van alle ervaringen!

    Jullie mentor.

  • 10 Oktober 2014 - 09:33

    Dyonne Alferink:

    Hallo allemaal, ik ben de moeder van Eva, jullie reisgenootje. Ik hoorde Eva vanochtend zingend door het huis lopen en dacht "dit moet ik een hele week missen", wat zal het stil zijn in huize Alferink. Eva heeft er ontzettend veel zin in en wij zijn heel blij dat ze deze kans heeft gekregen. Wat een indrukken zal ze gaan opdoen. Wij hopen dat jullie een geweldige week tegemoet gaan en zijn benieuwd naar al jullie verhalen.

  • 10 Oktober 2014 - 23:31

    P Wilbrink (moeder Nina):

    Hoi allemaal,

    Wij wensen jullie n mooie leerzame week toe
    Succes allemaal!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Respect2All

Hier houden we een blog bij tijdens de reis naar Polen. Wie gaan er mee? (kuikentjes) Mano Jansen Madelief Potjens Annabel Rijgersberg Evy Vleugels Eva Alferink Olga Nordbeck Sasja Peters Tess Bijen Juulke Cannavacciuolo Kaylee Chris Megan Groenewoud Carlito Hubers Bjarne Klay Danique de Voogd Nina Rengers Feia Brouwer Renee van der Hater Steffie Zuidema Antoinette Lelie Jordy Aalders En de docenten (kippen) Eddie Strijbosch Ine Kruit Suzanne de Jong

Actief sinds 06 Okt. 2014
Verslag gelezen: 336
Totaal aantal bezoekers 8267

Voorgaande reizen:

06 Oktober 2014 - 31 December 2014

Studiereis naar Polen

Landen bezocht: