Het is bijna zover! (door kip Suzanne) - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Respect2All 2014 - WaarBenJij.nu Het is bijna zover! (door kip Suzanne) - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Respect2All 2014 - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover! (door kip Suzanne)

Door: Respect2All team

Blijf op de hoogte en volg Respect2All

07 Oktober 2014 | Nederland, Nijmegen

Lieve leerlingen en ouders,

Het is bijna zover!
Het project respect 2 all gaat officieel van start, we reizen met de trein naar Oswiecim in Polen, we gaan kamp Auschwitz bezoeken en jullie worden tot trainer opgeleid.

We mogen het project dit jaar samen met jullie invulling gaan geven. Mogen? Ja!!! Het is echt een geweldig project beginnend met een mooie reis, vervolgens de train-de-trainerweek en eindigend met het les geven aan de onderbouw in hun projectweek.

Kortom: een prachtige ervaring en een project met ongelofelijk veel facetten:
- we gaan leren onze zenuwen voor de reis te overwinnen
- we gaan een groep, een hele hechte groep, worden...wat een mooie ervaring zal dat zijn
- het project is van start tot einde voor iedereen leerzaam
- de spannende dag van Auschwitz gaan we samen beleven
- we gaan naast de trainingen gezellig kletsen en ontspannen bij het kampvuur zitten
- het is een fantastische ervaring om elkaar zo goed te leren kennen en deze reis samen tot een succes te maken

Afgelopen vijf jaar heb ik deze reis als een hele bijzondere en leerzame week samen met leerlingen, trainers en collega's ervaren. Het project en deze reis zijn zeker een toegevoegde waarde, je zult nog vaak aan respect 2 all terug denken en je zult veel van het geleerde de rest van je leven meenemen.

Ik heb ongelofelijk veel zin in respect 2 all 2014, gezonde zenuwen zijn bij mij zeker ook aanwezig, maar ik kan alleen maar zeggen: 'ik mag gelukkig weer mee!!!'

Nog even...
Ga deze uitdaging aan, vertrouw op jezelf en wij zullen alles uit de kast halen om deze week voor jullie succesvol te maken!

Succes met het pakken van je tas, de laatste voorbereidingen en tot vrijdag!

Respect 2 all, respect 2 u!!!

Kip Suus (kip 1) en natuurlijk ook namens kip Ine (kip 2) en kip Eddie (kip 3)

• 07 Oktober 2014 - 15:17

Bert Kwakkel:

Alvast een goede reis gewenst. Het wordt een lange trip en een intensieve week. Maar ... je zult zien dat het de inspanning waard is.
    Veel succes.

Respect2All

Hier houden we een blog bij tijdens de reis naar Polen. Wie gaan er mee? (kuikentjes) Mano Jansen Madelief Potjens Annabel Rijgersberg Evy Vleugels Eva Alferink Olga Nordbeck Sasja Peters Tess Bijen Juulke Cannavacciuolo Kaylee Chris Megan Groenewoud Carlito Hubers Bjarne Klay Danique de Voogd Nina Rengers Feia Brouwer Renee van der Hater Steffie Zuidema Antoinette Lelie Jordy Aalders En de docenten (kippen) Eddie Strijbosch Ine Kruit Suzanne de Jong

Actief sinds 06 Okt. 2014