Het laatste dagie - Reisverslag uit Oświęcim, Polen van Respect2All 2014 - WaarBenJij.nu Het laatste dagie - Reisverslag uit Oświęcim, Polen van Respect2All 2014 - WaarBenJij.nu

Het laatste dagie

Blijf op de hoogte en volg Respect2All

16 Oktober 2014 | Polen, Oświęcim

Hey iedereen
Gister was het ene laatste trainigs dag we hebben zoals altijd in deze dagen veel geleerd de oefening met de briefjes verscheuren sprak mij het meest aan omdat iedereen echt stil was. Ook de oefening met eens en oneens was heel leuk om te doen we konden lekker met ze allen over de stelling blijven door praten.
Vandaag is het dan echt het laatste dagje hier jammer genoeg. Vandaag hebben we nog veel oefeningen gedaan en lang zitten praten over wat de beste oplossing is tegen pesten het spel handen knop is best leuk om te doen. Morgen ben ik dan ook wel blij om weer naar huis te gaan ben benieuwd hoe het is om te vliegen want ik heb nog nooit gevolgen maar iedereen zegt dat het leuk is dus het moet goed komen.
Veel liefs xx steffie

• 16 Oktober 2014 - 14:53

Cary (moeder Van Steffie):

He Steffie

Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad en dat je veel geleerd hebt.
    We zijn ook benieuwd naar jouw verhalen als je terug bent.
    Geniet nog met z'n alle van de laatste avond.
    Wij zijn ook super trots op jou omdat je dit dan maar mooi weer hebt overwonnen die heimwee!
    Iedere avond aan de telefoon klonk je steeds wat vrolijker.
    Geniet ook zeker van het vliegen morgen.
    En we zien jullie morgen op het vliegveld

Groetjes Evert en Cary
    -x-x-x-

• 16 Oktober 2014 - 16:15

Harry :

Wat een mooie verslagen. Ook deze weer. Pesten een zo belangrijk onderwerp. Dagelijks vallen mensen prooi aan deze mindere activiteit. Iets waar niemand in de wereld op zit te wachten. Wat een super week hebben jullie gehad met heel veel inhoud. Veel dingen die jullie ogen zullen openen en helpen dit verder te dragen in de school.

Echt te gek. We zijn trots op jullie als kinderen, een zware en verantwoordelijke taak straks op school. Na zo'n intensive week hebben we er allemaal vertrouwen in dat het een succes gaat worden.. Hou het respect gevoel vast, thuis en op school..

Met vriendelijke groet,
    Harry Pallandt

• 16 Oktober 2014 - 16:16

Miranda(moeder Evy):

Langzaamaan tellen we de uren af tot we morgen richting Eindhoven kunnen gaan.
    Wat is die week voorbij gevlogen!Ben erg benieuwd naar de verhalen en vooral naar de foto's!!!!
    Wat fijn dat het zo goed is gegaan daar bij jullie.

Tot morgen!(nog 21 uur!)

• 16 Oktober 2014 - 16:39

Tanja:

Niet zo gek dat jullie langszaam aan moe worden met alles wat je meemaakt, weinig slaap, enz. En ook dat je aan de ene kant naar huis en je eigen bed verlangt maar het ook moeilijk vindt om afscheid van Polen en de groep te nemen. Gelukkig hebben jullie vanavond nog.
    En morgen kan ik mijn Olga weer in mijn armen sluiten.

Veel plezier nog vanavond en tot morgen.

Groetjes,
    Tanja.

• 16 Oktober 2014 - 17:06

Remi:

Hoi jordy en klas nog even en jullie zijn gelukkig weer thuis wat ben ik benieuwd naar de verhalen zou blij zijn als het morgen is nog veel plezier voor vandaag grote christel remi en shania

• 16 Oktober 2014 - 19:00

Rijgersberg:

Nou, wat hebben jullie veel meegemaakt de afgelopen week. Als ik de kans krijg ga ik ook kijken in Auswitch.
    En morgen dan de reis terug. Het zal sneller gaan dan de heenreis. En al moest je met de trein... jullie mogen tenminste terug.
    Dus een heel goede reis en tot morgen! Dan zie ik eindelijk Annabel weer!

• 16 Oktober 2014 - 19:11

Marian:

Wat een mooie verhalen allemaal en wat een indrukken hebben jullie opgedaan ben benieuwd naar de verhalen.
    Geniet nog van jullie laatste avond en een hele veilige vlucht terug morgen

Tot morgen ik kan niet wachten om Antoinette weer te zien

Respect2All

Hier houden we een blog bij tijdens de reis naar Polen. Wie gaan er mee? (kuikentjes) Mano Jansen Madelief Potjens Annabel Rijgersberg Evy Vleugels Eva Alferink Olga Nordbeck Sasja Peters Tess Bijen Juulke Cannavacciuolo Kaylee Chris Megan Groenewoud Carlito Hubers Bjarne Klay Danique de Voogd Nina Rengers Feia Brouwer Renee van der Hater Steffie Zuidema Antoinette Lelie Jordy Aalders En de docenten (kippen) Eddie Strijbosch Ine Kruit Suzanne de Jong

Actief sinds 06 Okt. 2014