Bedankjes - Reisverslag uit Oświęcim, Polen van Respect2All 2014 - WaarBenJij.nu Bedankjes - Reisverslag uit Oświęcim, Polen van Respect2All 2014 - WaarBenJij.nu

Bedankjes

Blijf op de hoogte en volg Respect2All

16 Oktober 2014 | Polen, Oświęcim

Wij willen jullie niet de schriftelijke bedankjes onthouden die we van de leerlingen hebben ontvangen.

Lieve Eddie, Ine en Suus,
Heel, heel erg veel bedankt voor deze mooie en specialen reis. Ik heb het echt heel erg leuk en tof gehad. En ik wil jullie gewoon heel erg bedanken.
Ik heb super veel geleerd en ik zie er echt naar uit om trainingen te geven.
Ook wil ik Paola en Agnes bedanken voor hun eeuwige geduchtheid en hun super leerzame lessen en alles wat ik geleerd heb.
Als jullie oma en Beate nog zien wil ik dat jullie hun ook bedanken voor hun gastvrijheid en heerlijke kookkunsten en dat ze zo goed voor ons hebben gezorgd.
-XXX-
Olga

Lieve Eddie, Ine en Suus,
Ik dacht jullie verdienen wel een brief. Ik wil jullie heel erg bedanken voor alles. Mijn gezondheid is deze week niet perfect geweest. Jullie hebben me letterlijk op handen gedragen.
Deze week blijft de rest van mijn leven bij. Paola en Agnes hebben hier ook heel erg mee geholpen natuurlijk. Alles was zo indrukwekkend. Maar gelukkig hielp jullie humor ons er ook wel doorheen, waarna ik weer als een cavia moest lachen:)
Echt super super super bedankt voor deze prachtige ervaring.
XXX Madelief

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Respect2All

Hier houden we een blog bij tijdens de reis naar Polen. Wie gaan er mee? (kuikentjes) Mano Jansen Madelief Potjens Annabel Rijgersberg Evy Vleugels Eva Alferink Olga Nordbeck Sasja Peters Tess Bijen Juulke Cannavacciuolo Kaylee Chris Megan Groenewoud Carlito Hubers Bjarne Klay Danique de Voogd Nina Rengers Feia Brouwer Renee van der Hater Steffie Zuidema Antoinette Lelie Jordy Aalders En de docenten (kippen) Eddie Strijbosch Ine Kruit Suzanne de Jong

Actief sinds 06 Okt. 2014
Verslag gelezen: 1706
Totaal aantal bezoekers 8251

Voorgaande reizen:

06 Oktober 2014 - 31 December 2014

Studiereis naar Polen

Landen bezocht: