Verslag 12 oktober - Reisverslag uit Oświęcim, Polen van Respect2All 2014 - WaarBenJij.nu Verslag 12 oktober - Reisverslag uit Oświęcim, Polen van Respect2All 2014 - WaarBenJij.nu

Verslag 12 oktober

Door: Nina en Eva

Blijf op de hoogte en volg Respect2All

12 Oktober 2014 | Polen, Oświęcim

Er is weer WiFi, daarom nu het verslag van gisteren.

Vandaag hebben we veel dingen gedaan. We hebben trainingen gehad vanAgnes en Paola. We zijn vandaag veel meer over elkaar te weten gekomen. We hebben onder andere een woorden gemaakt over ons zelf en dat besproken. We hebben een leuke groep en worden steeds hechter. Het eten gaat wel alleen het is heel anders. We missen jullie, maar we hebben het heel erg naar onze zin. De WiFi doet het niet meer maar we proberen te overleven.

Kusjes Nina en Eva

  • 13 Oktober 2014 - 09:58

    Monique KLay:

    TOP. SUCCES allemaal.

  • 13 Oktober 2014 - 12:24

    Petra Wilbrink:

    Pff gelukkig er is weer wifi,wat n drama was dat zeg,meteen al de eerste dag:-)

    Met of zonder,ik vind jullie allemaal toppers!!!!


  • 13 Oktober 2014 - 12:54

    Niek Brouwer:

    Wat fijn dat jullie het zo naar je zin hebben!! Heel erg leuk om jullie allemaal zo te kunnen volgen!!
    Ik hoop dat de telefoon van Feia het weer doet!! Heel veel plezier en een leerzame dag maar weer.

    Veel liefs en groetjes van de ouders van Feia en van Strootje!!

  • 13 Oktober 2014 - 15:18

    Bep Kersten:

    Hallo Allemaal in het zonnige Polen,

    Wij zijn blij dat we mee kunnen reizen met jullie via dit medium, geweldig dat dit mogelijk is
    dat had je vroeger niet hoor! p.s. dat kan alleen een oma zeggen!!!!

    wij zijn blij dat dit mogelijk is op jullie school !!

    Hele fijne leerzame en gezellige week nog !

    Liefs en groetjes van Wout en Bep Kersten ....opa en oma van Mano...xx

    en bedankt leiding voor de goede zorgen !! klasse!!


  • 13 Oktober 2014 - 16:00

    Marleen (moeder Van Madelief):

    Fijn dat jullie allemaal heelhuids zijn aangekomen, al was het een barre tocht ;-)
    Allemaal een super goed verblijf gewenst daar en ik ben heel benieuwd naar jullie ervaringen.

    Morgen staat volgens mij Auschwitz op het programma.
    Dat zal een indrukwekkende dag worden.

    Lieve groeten,
    Marleen xxxxxxxxx voor Madelief
    Blue gaf vanmorgen weer een prachtig concert!

  • 13 Oktober 2014 - 18:00

    Tanja:

    Fijn om te lezen hoe het gaat! Geen WIFi is natuurlijk een ramp. Dat je telefonisch niet bereikbaar bent (Olga) is voor je ouders dan weer een kleine ramp. Vanavond nieuwe poging.....
    Morgen naar Auschwitz. Lijkt me heel indrukwekkend. Ik ben benieuwd hoe jullie het gaan vinden.
    Maar met zo'n hechte groep komt dat vast goed.

    Heel veel succes en liefs (vooral voor Olga),
    Tanja (moeder van Olga).

  • 13 Oktober 2014 - 18:06

    Iris En Dyonne (zus En Moeder Eva):

    Dag lieve Eva en mede-reisgenoten, fijn om te horen dat jullie het naar je zin hebben. Hier is het erg stil in huis, nu de grootste drukte- en rotzooimaker er niet is

  • 13 Oktober 2014 - 19:47

    Miranda(moeder Van Evy):

    Hallo wereld reizigers!Wat fijn dat de wifi het weer doet!Het is fijn om alles mee te kunnen beleven vanaf het thuisfront!Ook hier hebben we een paar rustige dagen gehad,maar gelukkig kreeg de monteur vandaag de boel weer aan de praat en zijn we hier ook weer on-line!
    Heel veel plezier(?) morgen met jullie uitstap!Wat zullen er veel indrukken los komen!Ik ben benieuwd naar het verslag van morgenavond!
    We tellen op de keukendeur de dagen af dat we ons heksje Evy weer live kunnen begroeten!
    Dikke kus van Joep,mij en de rest voor Evy!En ook zeker het beste voor de rest allemaal daar!

  • 13 Oktober 2014 - 20:36

    Carla Charissa En Carlos Fam.van Carlito:

    Aan onze lieve zoon en zijn reis genoten .
    OO wat een op luchting dat ik wel naar jouw kan bellen want we missen onze klets graage carlito en alle oppas kindjes vragen naar jouw hun stoeren grote oppas broer ze vragen steeds wanneer is het vrijdag ze dachten dat Polen heel dicht bij is hij moet toch thuis slapen zo lief we zijn blij als je er weer ben ook al zijn je verhalen soms voor mij te lang maar die vrolijk heid mis ik zeker en mijn rechterhand mis ik ook samen staan we sterk.je zus maakt misbruik hoe zeer ze je mist ze kan niet slapen of naar school haha gewoon naar bed en naar school maar we kennen haar ze heeft pech het een schat ze wil je knuffellen dus pas maar op als je thuis komt ze laat je niet meer gaan haha wordt gezellig vrijdag.morgen een integrerende dag ik vindt jullie kanjershoop dat het weer mee valt en dat jullie genoeg info krijgen .hoop dat jullie het gezellig hebben renee ook nog gefeliciteerd meid hoop dat je in Nederland een leuk feestje viert de jongens hebben gezongen geniet daar met ze alle en maak er een week van die jullie nooit vergeten dag kanjers tot morgen avond carlito

  • 13 Oktober 2014 - 22:33

    Petra Wilbrink:

    Hoi Mijn kleine grote meid (Nina)

    Wat fijn om te lezen dat jij/jullie het zo naar jullie zin hebben. Waarom kan ik je niet bereiken:-( ik zou je graag ff horen. Vanavond op de verjaardag van Luca vroeg iedereen waar je was,iedereen met facebook wist het natuurlijk:-)
    Voor morgen wens ik jou/jullie veel kracht toe,het zal zeker een flinke indruk maken......Succes!!!

    Ik probeer je morgen weer te bellen!!!
    Dikke kuss vanons

  • 13 Oktober 2014 - 22:43

    Petra Wilbrink:

    Ninaaaaaaaa kuss van diesel!!!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Respect2All

Hier houden we een blog bij tijdens de reis naar Polen. Wie gaan er mee? (kuikentjes) Mano Jansen Madelief Potjens Annabel Rijgersberg Evy Vleugels Eva Alferink Olga Nordbeck Sasja Peters Tess Bijen Juulke Cannavacciuolo Kaylee Chris Megan Groenewoud Carlito Hubers Bjarne Klay Danique de Voogd Nina Rengers Feia Brouwer Renee van der Hater Steffie Zuidema Antoinette Lelie Jordy Aalders En de docenten (kippen) Eddie Strijbosch Ine Kruit Suzanne de Jong

Actief sinds 06 Okt. 2014
Verslag gelezen: 445
Totaal aantal bezoekers 8250

Voorgaande reizen:

06 Oktober 2014 - 31 December 2014

Studiereis naar Polen

Landen bezocht: