Laatste dag :( - Reisverslag uit Oświęcim, Polen van Respect2All 2014 - WaarBenJij.nu Laatste dag :( - Reisverslag uit Oświęcim, Polen van Respect2All 2014 - WaarBenJij.nu

Laatste dag :(

Door: Evy& Madelief

Blijf op de hoogte en volg Respect2All

16 Oktober 2014 | Polen, Oświęcim

Hallo allemaal daar thuis,
Vandaag is al weer de laatste trainings dag.
Dat betekent nog een dagje en een nachtje hier zijn en dan naar huis. We moeten ook extra goed opletten, omdat iedereen een beetje moe was en zich niet goed konden concentreren. Vandaag gaan we heel goed ons best doen tenminste wij twee wel. We hebben gister de mannen en de vrouwen bladeren verbrand. We gingen zingen bij het kampvuur maar het was niet om aan te horen. :)
Nou lieve mensen jullie zien ons morgen wel een keer verschijnen tot dan XXX Madelief en Evy

• 16 Oktober 2014 - 10:48

Tim A:

Beste kippen en kuikens

Het doet ons thuis goed om te horen dat jullie het toch goed naar jullie zin hebben ,ondanks dat jullie eigenlijk toch met zaken bezig zijn die eigenlijk nooit gebeurd hadden mogen zijn .
    Na he lezen van alle verhalen heb ik het gevoel dat de kuiken op reis zijn gegaan en als kippen terug komen , ( na wat ze allemaal hebben mee gemaakt in Polen ) .
    Ik verheug me er nu al op om jullie op te halen van het vliegveld en met zeker op onze Eva ( P.S Eva die blijft thuis wel een kuiken )
    Tot morgen Tim A

• 16 Oktober 2014 - 11:56

Petra Wilbrink(moeder Nina):

Hoi lieve allemaal,

De laatste dag alweer,wat hebben jullie n indrukwekkende( en ik denk n hele emotionele)week achter de rug.
    Dat is voor n volwassen iemand nog zwaar....RESPECT!!!
    Maak er nog n gezellige dag van vandaag,en dan morgen hop het vliegtuig in.

Groetjes en tot morgen!!!!

ZET M OP RENGERS!!!!:-)

• 16 Oktober 2014 - 11:59

Sabine Pallandt:

ha kipjes en kuikentjes

Zo te lezen is het in alle opzichten een hele mooie reis geweest. Hebben jullie veel geleerd, vooral hoe het niet zou moeten, en hebben jullie ook elkaar van een andere kant kunnen zien.
    Mooie lessen zijn dat om te ervaren dat iemand toch heel anders kan zijn dan dat je eigenlijk verwachtte en dat je, als je beter/anders naar elkaar kijkt toch een heel ander persoon ziet.
    Ik heb mooie verhalen gelezen en gehoord en ik denk dat onze oren vrijdag behoorlijk gaat tuuteren van alle andere verhalen, toch Juulke ;)

Voor vandaag gaan jullie dus nog even aan de slag, wens jullie heel veel plezier vandaag en morgen met de terugreis enne.....hou dit speciale contact wat jullie nu hebben vast, jullie delen iets heel bijzonders ;)

Juul gefeliciteerd met je zusje, we horen je vanavond, dikke kuss moemoe

Respect2All

Hier houden we een blog bij tijdens de reis naar Polen. Wie gaan er mee? (kuikentjes) Mano Jansen Madelief Potjens Annabel Rijgersberg Evy Vleugels Eva Alferink Olga Nordbeck Sasja Peters Tess Bijen Juulke Cannavacciuolo Kaylee Chris Megan Groenewoud Carlito Hubers Bjarne Klay Danique de Voogd Nina Rengers Feia Brouwer Renee van der Hater Steffie Zuidema Antoinette Lelie Jordy Aalders En de docenten (kippen) Eddie Strijbosch Ine Kruit Suzanne de Jong

Actief sinds 06 Okt. 2014