Auschwitz deel 2 - Reisverslag uit Oświęcim, Polen van Respect2All 2014 - WaarBenJij.nu Auschwitz deel 2 - Reisverslag uit Oświęcim, Polen van Respect2All 2014 - WaarBenJij.nu

Auschwitz deel 2

Blijf op de hoogte en volg Respect2All

14 Oktober 2014 | Polen, Oświęcim

We zijn vandaag naar Auschwitz 1 en 2 geweest. Ik had soms wel een moment dat ik even moest slikken. Ik vond het echt heel indrukwekkend.
Kaylee

Vandaag zijn we in Auschwitz geweest. Eerlijk gezegd had ik er wel wat meer van verwacht maar het was alsnog indrukwekkend.
Tess

Vandaag zijn we naar Auschwitz geweest. Hoewel ik het spannend vond was het wel heel mooi. Auschwitz 1 vond ik wel het indrukwekkendste. We kwamen er vroeg aan en er waren nog maar weinig mensen, dus ik kon me toen iets beter inleven. Het is een raar gevoel dat er mensen hebben gelopen die dood gingen.

Mam, ik heb hoofdpijn maar maak je maar geen zorgen er zijn aardige mensjes hier.
Madelief

Vandaag naar Auschwitz geweest. Was super indrukwekkend! Ik denk alleen dat ik het nog niet echt realiseer dat daar hele erge dingen zijn gebeurd, maar dat komt nog wel.
xEva

  • 14 Oktober 2014 - 22:35

    Roland Vader Van Olga:

    Ben erg benieuwd naar jullie verhalen en indrukken van vandaag. Moet een moeilijke en misschien soms ook wel af en toe een emotionele dag zijn geweest. Mooi dat jullie het er vanavond met elkaar over hebben. Goed om morgen het ook weer achter je te laten en verder te gaan. Zonder hoofdpijn dan natuurlijk. Maar ja, tegelijkertijd; je kunt ergere dingen aan Auschwitz over houden natuurlijk.
    Veel plezier en mooie momenten met elkaar.

  • 15 Oktober 2014 - 10:46

    Brenda (kennis Van Nina):

    Hopelijk heb je het naar je zin! Auschwitz was indrukwekkend lees ik hierboven.
    Ben benieuwd naar je verhalen als je weer thuis bent!
    Leer ze en bekijk ze nog! En het belangrijkste: nog veel plezier!

    X Brenda

  • 15 Oktober 2014 - 13:01

    Jos (vader Van Madelief):

    Een afschuweliijk en bijna ondenkbaar stuk wereld-geschiedenis heeft zich daar afgespeeld. Het is goed dat jullie nu bijna 75 jaar later dit met eigen ogen zien en samen met de school hierover praten om dit zo ook een plaatsje te kunnen geven in jullie verdere leven.
    Ik ben benieuwd naar de verhalen en hoop dat er natuurlijk ook veel plezier wordt gemaakt.
    Groetjes uit Zwitserland
    Jos (vader van Madelief)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Respect2All

Hier houden we een blog bij tijdens de reis naar Polen. Wie gaan er mee? (kuikentjes) Mano Jansen Madelief Potjens Annabel Rijgersberg Evy Vleugels Eva Alferink Olga Nordbeck Sasja Peters Tess Bijen Juulke Cannavacciuolo Kaylee Chris Megan Groenewoud Carlito Hubers Bjarne Klay Danique de Voogd Nina Rengers Feia Brouwer Renee van der Hater Steffie Zuidema Antoinette Lelie Jordy Aalders En de docenten (kippen) Eddie Strijbosch Ine Kruit Suzanne de Jong

Actief sinds 06 Okt. 2014
Verslag gelezen: 282
Totaal aantal bezoekers 8246

Voorgaande reizen:

06 Oktober 2014 - 31 December 2014

Studiereis naar Polen

Landen bezocht: