Verslag 13 oktober - Reisverslag uit Oświęcim, Polen van Respect2All 2014 - WaarBenJij.nu Verslag 13 oktober - Reisverslag uit Oświęcim, Polen van Respect2All 2014 - WaarBenJij.nu

Verslag 13 oktober

Door: Sasja, Antoinette en jarige Renée

Blijf op de hoogte en volg Respect2All

13 Oktober 2014 | Polen, Oświęcim

Het is hier heel gezellig en de trainingen zijn ook leuk. We zijn al een best hechte groep geworden. We hebben uitleg gekregen van de woorden, xenofobie, antisemitisme. We hebben de wensen en de angsten over Auschwitz waar we morgen heengaan. We missen jullie wel hoor. De docenten en de trainers zijn heel lief tegen ons kuch kuch hahahhahahah.

Kusjes Sasja & Antoinette<3

Vandaag is de dag de dag dat ik wijzer ben ik ben vandaag 15jaar geworden en voel me echt super goed en heb een hele fijne verjaardag gehad met 20schatjes en veel kado's gekregen ook al waren me ouders er niet heb het goed gehad en een taart gekregen en en ze hebben gezongen en merk dat de groep steeds hechter word dikke kus Renée

• 14 Oktober 2014 - 06:57

Roelfina:

Nog gefeliciteerd met je verjaardag!
    Wat leren jullie veel. Xenofobie, wat is dat ook al weer? Goed om te lezen dat jullie zo'n fijne groep hebben. Dat moet ook wel met zulke gemotiveerde meiden en jongens!
    Vandaag de grote dag voor jullie. Heel benieuwd naar de verhalen..

• 14 Oktober 2014 - 07:35

Chris{moeder Sasja}:

wat een ervaringen.....wauw.
    ben heel benieuwd naar vandaag.
    kus voor sasja xx

• 14 Oktober 2014 - 07:35

Chris{moeder Sasja}:

wat een ervaringen.....wauw.
    ben heel benieuwd naar vandaag.
    kus voor sasja xx

• 14 Oktober 2014 - 08:50

Marian:

Heerlijk om te lezen dat jullie al zo'n hechte groep zijn .Vandaag is de grote dag ben zeker benieuwd naar de verhalen.

• 14 Oktober 2014 - 09:52

Respect2All 2014:

Gefeliciteerd nog Renée! Ik hoop dat je een fijne dag gehad hebt :-) Was de taart lekker? groetjes Annis

• 14 Oktober 2014 - 12:00

Monique:

Nog gefeliciteerd. Hoorde dat er velen waren die iets gekocht hadden voor je.
    Ben heel nieuwsgiering hoe jullieie de dag van vandaag ervaren en beleefd hebben.
    Leuk om te lezen dat jullie een leuke groep vormen.

• 14 Oktober 2014 - 14:50

Petra Wilbrink (moeder Nina):

Hallo jullie daar in Polen

Nou vandaag de grote dag,jee wat zal dat indrukwekkend zijn geweest,ben erg benieuwd naar de ervaringen en het verslag van jullie.

Ennuh nina,je gelooft het niet maar zelfs diesel mist je.
    Hij ligt de hele dag in je kamer

Wij snappen er niks van......:-)

Heb een gezellige avond vanavobd,jullie zullen elkaar genoeg te vertellen hebben!!

Groetjes van
    Petra en Peter

Respect2All

Hier houden we een blog bij tijdens de reis naar Polen. Wie gaan er mee? (kuikentjes) Mano Jansen Madelief Potjens Annabel Rijgersberg Evy Vleugels Eva Alferink Olga Nordbeck Sasja Peters Tess Bijen Juulke Cannavacciuolo Kaylee Chris Megan Groenewoud Carlito Hubers Bjarne Klay Danique de Voogd Nina Rengers Feia Brouwer Renee van der Hater Steffie Zuidema Antoinette Lelie Jordy Aalders En de docenten (kippen) Eddie Strijbosch Ine Kruit Suzanne de Jong

Actief sinds 06 Okt. 2014