De reis in de trein - Reisverslag uit Oświęcim, Polen van Respect2All 2014 - WaarBenJij.nu De reis in de trein - Reisverslag uit Oświęcim, Polen van Respect2All 2014 - WaarBenJij.nu

De reis in de trein

Door: Annabel Rijgersberg

Blijf op de hoogte en volg Respect2All

11 Oktober 2014 | Polen, Oświęcim

Hoi lezers! Ik ga wat schrijven over de reis naar Polen (die nogal zwaar was;). We stonden eerst met z'n allen op het station in Nijmegen. En de trein naar Arnhem pakken. Dat was nog maar het begin en was maar een kort stukje, daarna pakten we de nachttrein die in het begin heel leuk was en aan het einde was ik m wel zat, je zit dicht op elkaar en iedereen is dan wel een beetje moe. Ik zat bij Suus, Renee, Feia, Megan, Sasja en ik. We hadden een uur vertraging en dat was heel irritant. Vanaf de nachttrein namen we een trein die ons verder naar Polen bracht. Dat was (vond ik het zwaarste) een gewone zittrein, en iedereen liep door elkaar. Tot +- 5 uur zaten we in die trein. De trein erna was nog de kortste maar ook de rammeligste...... Toen stonden we op het station en werden we opgehaald door een busje die ons naar de villa bracht. En nu zijn we daar. Het is heel gezellig in de kamers. Ik zit bij Eva, Madelief, Evy, Olga en Sasja. Dat was het wel zo'n beetje. Gr. Annabel

P.S. Papa, Mama en Saskia ik mis jullie maar hou het wel uit;)

  • 12 Oktober 2014 - 10:44

    Carla:

    Wat een reis mooi dat jullie het mogen beleven hoop dat jullie het fijn hebben we wachten op reactie carlito wat is het raar als een van je kinderen zo reis maakt spannen leuk en wat een gemis hier veel plecier geniet er van gr uit nijmegen

  • 12 Oktober 2014 - 13:22

    Harry:

    Zo..dat klinkt als afzien. Wat een lange reis was dat. Heb zelf ook ooit in een trein in Polen gezeten. Dat is niet te vergelijken met die van ons. Wel lekker dat jullie er nu zijn en dat het gezellig is. Dat melde Juulke ons ook al. Het is voor jullie kinderen een enorme belevenis. Eentje die je in je leven altijd bij zal blijven en je zal helpen dit op de juiste manier in te vullen. Super genieten er van en we lezen elke dag jullie belevenissen met veel plezier...

  • 12 Oktober 2014 - 17:18

    Cary (moeder Van Steffie):

    Hallo Allemaal,

    Ik hoop dat iedereen goed is bij gekomen van die lange reis.
    Maar dat zal toch wel!
    Succes met alle trainingen en vooral veel plezier.
    En wij lezen met plezier jullie verslagen

    Groetjes Evert & Cary Zuidema

  • 12 Oktober 2014 - 19:45

    Familie Annabel:

    Hoi annabel, leuk dat jullie stukjes schrijven. Ga jij nog een stukje schrijven? Ik hoop van wel! Ik mis jou wel. En rakker jou ook! Barny vindt het heel leuk bij papa. Het was heel zwaar in de trein he? Heb jij mijn briefje gevonden? Nou rakker wil ook even typen: gvhbghhhgfcvgfcvvtttuuhhyyywquuuuuuuuuûyggghvhugfjvg vgyyyt dat was het! Wassas43 toch niet :)
    Groetjes saskia

    Ook ik vond je stukje leuk. Ga zo door! Ik ben ervan overtuigd dat het een heel indrukwekkende week voor jullie is/wordt.
    We missen je! Tot vrijdag!
    xxx, Papa

    Hoi, ik heb vaak aan jullie gedacht gisteren. Terwijl hier het leventje gewoon doorging, zaten jullie nog in de trein! Nou, ik heb gisteren ook nog een beetje lange reis gemaakt, heen en weer naar oma idema. Maar dat is maar vijf uur in de auto :-)
    Ik ben trots op jullie dat jullie het aandurven met elkaar zo'n speciale reis te maken terwijl je elkaar nog niet zo goed kent allemaal. Maar dat gaat vast snel veranderen!
    Tot snel, Roelfina/mama xxx

  • 13 Oktober 2014 - 12:41

    Susan ( Moeder Mano):

    Erg leuk om mee te lezen met jullie belevenissen!
    zo is iedereen erg betrokken bij jullie! Geniet van de leerzame, mooie week met vast hoogte en diepte punten! Mano we kijken uit naar jou stukje!! Liefs van fam Jansen xxx

  • 13 Oktober 2014 - 15:19

    Oma Siebes:

    hallo mano en klasgenootjes wat een reis hebben juliie gemaakt maar wel heel leerzaam wat hebben we het hier dan goed allemaal veel plezier en heel veel groeten van oma corry en aad

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Respect2All

Hier houden we een blog bij tijdens de reis naar Polen. Wie gaan er mee? (kuikentjes) Mano Jansen Madelief Potjens Annabel Rijgersberg Evy Vleugels Eva Alferink Olga Nordbeck Sasja Peters Tess Bijen Juulke Cannavacciuolo Kaylee Chris Megan Groenewoud Carlito Hubers Bjarne Klay Danique de Voogd Nina Rengers Feia Brouwer Renee van der Hater Steffie Zuidema Antoinette Lelie Jordy Aalders En de docenten (kippen) Eddie Strijbosch Ine Kruit Suzanne de Jong

Actief sinds 06 Okt. 2014
Verslag gelezen: 301
Totaal aantal bezoekers 8243

Voorgaande reizen:

06 Oktober 2014 - 31 December 2014

Studiereis naar Polen

Landen bezocht: